BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 16 August 2011

LUMRAH HIDUP SAYA :)

kemarin , si ruby (perempuan yg benci aku) cari pasal dengan aku . dia pikir dia couple dgn ex-BF aku (kerol) aku jeles kono.. then , dia p fitnah saya :( eii~ susah juga hidup begini.. ada ja yg nda kena.. aku diam , dijeling.. aku bising , difitnah.. susah-susah.. suda2 la aa kasi sakit hati aku.. aku malas mau cari pasal.. tadi lg , di kelas , si ruby jeling2 aku.. aku teda pun buat apa2 , cakap apa2 . eii~ tolongg laa..nda juga aku jeles kalau setakat si kerol tu.. aku ada juga Fazreen.. then aku dgr lagi , si ruby kestau si kerol aku cakap dgn dia 'PERAMPAS' oppsss~ buat apa aku cakap perampas ? apa yg dia rampas dari aku ? tu laa~ sebelum memfitnah , fikir dulu.. jgn main cakap seja.. np , dia pikir dia fitnah aku tu . si kerol lebih syg dia la tu.. hoho.. terpulang.. aku doakan semoga diorang dua berbahagia hingga akhir hayat.. sumpah org teraniayai tdk lari juga tuu.. nda paa laa~ BAHAGIA lagi aku dengan BF aku sekarang dari exBF aku dulu.. sakit yg aku lalui dulu , aku namau berulang.. pasal aku difitnah tu , biar la.. bilang org putih 'PAST IS PAST.. Allah nampak juga mcm sakit aku , apa aku buat , apa aku cakap.. Allah tdk bdiam untuk org yg dianiayai.. air mata aku tdk pantas untuk org mcm diorang.. kalau bukan aku yg balas.. orang lain akan balas.. 

0 comments: